Умови обміну та повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» у вас є можливість протягом 14 днів з моменту покупки повернути або обміняти товари, придбані в мережі нашого магазину, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Звертаємо Вашу Увагу!

При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару (упаковки та її вмісту)


Умови обміну / повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Споживач - фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.

 

Обмін або повернення товару належної якості провадиться:

Повернення/обмін товару належної якості здійснюється лише за умови, якщо акб не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, комплектацію, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Перелік товарів, які не підлягають поверненню згідно постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»" від 19.03.1994 року № 172.

Продавець залишає за собою право відправити товар в Авторизований Сервісний центр для проведення перевірки на наявність прихованих недоліків і дефектів товару, який повертається, і приймати рішення щодо обміну або повернення товару на підставі висновків Сервісного центру.

Умови обміну / повернення товару неналежної якості
Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Комплектація і цілісність товару

Перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і документи при отриманні замовлення. Це можливо зробити при працівниках служби доставки. Ми не несемо відповідальності за акумулятор, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутність частин безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника. У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.

Обмін товару можливий протягом гарантійного терміну на акумуляторну батарею, який вказаний у гарантійному талоні. Гарантія дійсна з дати виробництва.

Для обміну або повернення товару необхідно звернутися за номером  +(380) 67 450 09 00