Кількість
|
Вартість
|
||
|
Компресорна машина - це агрегат, який стискає повітря або другий газ, щоб підвищити його тиск. В автомобільній справі стиснене повітря часто використовується при кузовних роботах: для запиту фарбопульта та піскоструминної машини. Щоб компресор безвідмовно відпрацював заявлений ресурс, необхідно обслуговувати. Одна з умов догляду – своєчасно заливати нову олію в повітряний компресор. Для цього використовується спеціальний мастильний матеріал, призначений тільки для компресорних машин. Як його вибрати і чому це так важливо?
Навіщо і коли міняти компресорне масло
Компресори бувають декількох видів і найпопулярнішими з них є поршневі та гвинтові. Поршневі широко використовуються в індивідуальних цілях, а гвинтові більше застосовуються в промислових масштабах. У них різні норми щодо заміни мастила і, до того ж мастило компресорне для поршневої установки не підходить для гвинтової. У поршневому агрегаті перша заміна виконується через 100 мотогодин, а наступні - через кожні 300 мотогодин або раз на рік. Гвинтовий компресор на звичайний інтервал заміни, 2000 мотогодин або один раз на рік, виводять у три етапи. Перша заміна через 500 годин роботи, друга – також через 500, третя – через 1000.
Компресорна олія може вимагати заміни і раніше заявленого терміну. Скорочення інтервалу може бути викликано побіленням або помутнінням мастильного матеріалу, експлуатацією в запиленому середовищі, великими навантаженнями. При несвоєчасній заміні компресор інтенсивно зношується: з'являється нагар, прогресує корозія, погіршується змащення деталей, що труться, і охолодження. При цьому на заміну важливо купити компресорну олію, а не моторну, яка призначена для двигуна автомобіля. Моторне мастило не в змозі відокремити воду від масла і не відповідає підвищеним вимогам щодо спінювання. До того ж вона схильна до займання при нижчих температурах, ніж компресорна. А компресор, як відомо, непогано гріється, незважаючи на те, що в ньому нічого не горить.
Види компресорних масел
Змащення для компресорів мають певне маркування, наприклад, масло компресорне VDL 100 або ISO VG 100. Поєднання VDL та ISO VG – це маркування згідно з двома різними стандартами: DIN 51506 та ISO 3448 відповідно. ISO 3448 описує лише в'язкість олії при 40°C, що означає VG (viscosity grade – марка в'язкості). DIN 51506 додатково вказує вимоги до мастил для компресорів за температурою.
Наприклад, VDL 100 - олія для компресора, повітря в якому не нагрівається вище 220°C. Є ще VBL і VCL, які працюють при температурах повітря, що стискається до 140°C і 160°C відповідно. Можуть також зустрічатись подібні маркування, але без літери L (VD, VB, VC). Літера L означає, що у складі компресорного мастила присутні протикорозійні та антиокислювальні присадки. Так, масло VDL 100 має ту ж в'язкість, що і VD 100, але дає менше нагару і повільніше старіє. Це означає, що компресор служитиме довше і не потребує позапланового ремонту.
Яке компресорне масло купити
Вибір мастила слід проводити відповідно до рекомендацій виробника компресора. Або дізнатися тип компресорної установки та її потужність, визначитися з умовами експлуатації та необхідним об'ємом рідини. Наприклад, потреби побутових компресорів 220В, що використовуються в приміщеннях, повністю закриє компресорне масло 1л на мінеральній основі. Для промислових установок необхідні більші обсяги – від 5 літрів і більше. А якщо агрегат буде використовуватися цілий рік на вулиці, краще перейти на синтетику. Тип компресора та його продуктивність визначають в'язкість мастильного матеріалу, на якому він працює. Побутові агрегати, як правило, є поршневими і працюють з тиском до 10 бар: їм необхідне мастило VDL 100. VG 46 та ISO VG 68. Регулярно оглядайте свій компресор і своєчасно змінюйте в ньому мастило, а магазин Ecoline допоможе вам у цьому. У нас тільки оригінальна компресорне масло ціна на яку знаходиться ближче до нижньої стелі ринку завдяки прямій співпраці з постачальниками.