Увага! Робота магазинів під час воєнних дій в Україні
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Промивна

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

При експлуатації двигуна в масляній системі накопичуються смолисті відкладення та нагар. Ці забруднення шкідливі: скорочують термін служби двигуна і знижують його потужність. Для боротьби з ними використовують хімічні промивки та промивне масло. Засоби розчиняють злоякісні відкладення і виводять їх у рідкому вигляді через зливну пробку, попутно видаляючи залишок відпрацьованого мастила, що не зливається. Коли очищення рекомендоване, а коли неминуче, як вибрати відповідний склад, щоб не вивести з ладу мотор – розповідає Ecoline.

Коли використовувати промивну олію та промивки?

На необхідність очищати ДВС впливає якість масла, що заливається і те, як часто відбувалася його заміна. Тому, що чистить хімія активно практикується у разі купівлі уживаного автомобіля, коли немає уявлення про історію його експлуатації. Використовувати промивну олію для двигуна також рекомендовано і при свідомому порушенні термінів заміни мастила. Особливо серйозно слід ставитися до ситуації, коли мастильний почорнів раніше. Це сигнал до того, що ДВС забруднений або використовувалося підробне масло.

Промивати мотор зсередини необхідно при будь-яких сумнівах у мастилі, що використовується. Наприклад, у дорозі трапилося раптове доливання масляного складу невідповідної марки та в'язкості. Або нова станція техобслуговування не вселяє довіри, але моторне мастило вони вже змінили. Навіть у добре обслужений двигун необхідно періодично заливати масло, що промиває, оскільки своєчасна заміна змащувальної рідини повністю не виключає утворення нагару. Адже може статися так, що очищення вже виявиться безсилим заходом.

Як вибрати відповідне промивання?

Існує кілька промивок для двигуна автомобіля: п'ятихвилинки, флакони з "м'якими" миючими присадками та масляний склад, що промиває. П'ятихвилинні промивання заливаються в стару рідину, що змащує, мотор працює 5-10 хвилин в режимі холостого ходу, після чого емульсія зливається. "М'які" склади також заливаються в моторне мастило, але за 100-200 км до його заміни, при цьому машина використовується у звичному режимі. На відміну від промивок, масло, що промивається, заливається у двигун замість відпрацьованого. Після цього ДВС працює на неодружених оборотах кілька хвилин, а потім засіб видаляється через зливну пробку.

Робота двигуна на промиванні – небажаний процес, двигун на це не розрахований. Як результат, від нерегулярного застосування п'яти хвилин сальники та прокладки починають текти. "М'які" склади щадно ставляться до гумок, але старе масло знижує їх ефективність, а тривалий термін експлуатації викликає побоювання. Інша річ, використовувати промивну олію для бензинових та дизельних двигунів. Такий підхід поєднує в собі ефективне миття та акуратне ставлення до ДВС.

Промивна олія – ​​це звичайне мінеральне мастило, розбавлене спеціальним пакетом миючих присадок. Мінеральна основа – запорука того, що двигун працюватиме у звичному для нього режимі. А збалансоване використання присадок у чистому мастилі – гідний аргумент на користь ефективного миття. При виборі масляного промивного складу важливо знати, для якого типу ДВС воно призначене. Промивна олія для дизельних двигунів відрізняється від того, що використовується в моторах, що працюють на бензині. Так, олія того ж виробника, але з посиленим пакетом миючих присадок для бензинового двигуна не підходить дизелю.

Вгору