Увага! Робота магазинів під час воєнних дій в Україні
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Рідина гідропідсилювача

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Щоб водію було легше обертати кермо, сучасний автомобіль комплектується підсилювачем рульового керування. Зустрічаються два види підсилювачів системи рульового управління: електричний та гідравлічний. Перший складається із суто електричних компонентів: електродвигун, блок керування та різні датчики. Другий функціонує згідно із законами гідравліки: є гідравлічний насос, є рідина для гідропідсилювача, є поршні у складі рульової рейки. Після запуску двигуну насос створює тиск в системі та знімає зусилля з керма. Витратним матеріалом у гідравлічному механізмі є робоче тіло, масло, яке потрібно час від часу міняти.

Коли і навіщо міняти рідину в гідропідсилювачі

Автовиробники рекомендують оновлювати рідину в системі підсилювача керма раз на 5 років або раз на 100 000 км. Справа у тому, що робоче тіло гідропідсилювача - це звичайне синтетичне або мінеральне мастило із спеціальним пакетом присадок. З часом присадки припиняють діяти, а олива забруднюється та насичується мікроскопічними включеннями. Це призводить до того, що система підсилювача керма починає інтенсивно зношуватися. Сальники припиняють виконувати свою функцію, з’являються протікання і корозія, а згодом - запах гару в бачку та люфт у рульовій рейці.

Можливо і таке, що мастило в системі керування вимагатиме заміни раніше, ніж настане рекомендований термін. Це може статися через те, що була долита невідповідна рідина, з’явилися протікання або зносився сам механізм. Якщо не виконати заміну у найближчі терміни, то мастило швидко забрудниться і почне інтенсивно зношувати деталі механізму. А ще рідина може спінитися, закипіти і втратити заявлену в'язкість. При цьому водій одразу відчує зміни у роботі рульової системи. Поворот рулевого колеса на місці вимагатиме значно більших зусиль, а безпека автомобіля опиниться під загрозою.

Які бувають мастила для гідропідсилювача

Рідина гідропідсилювача керма може бути на основі мінеральної або синтетичної оливи. До цього ж зустрічається універсальне мастило, яке виконує функцію робочого тіла як в автоматичній коробці перемикань, так і у підсилювачі керма, і вузькоспеціалізоване. Так зване PSF (Power Steering Fluid) призначено лише для систем керування транспортних засобів. Ще якісна олива для гідропідсилювачів відповідає стандартам автовиробників: GM, VAG, BMW, Daimler AG та ін. Нарешті, мастило для рульового механізму має червоний, жовтий або зелений колір.

Мастило для гідропідсилювача частіше класифікують за кольором, тому що ця риса здатна дати повну характеристику продукту. Червона рідина - універсальна, яка застосовується як для автоматичної трансмісії, так і для гідропідсилювача. Продукт мінерального походження червоного кольору зазвичай має у складі назву Dexron, синтетичного - ATF. Олива жовтого кольору раніше використовувалася лише у автомобілях Mercedes, у системі рульового керування та амортизаторах. Зараз жовту рідину можна зустріти і в інших машинах, наприклад, Citroen. Зелене мастило використовується у автомобілях групи VAG та в BMW.

Яку рідину купити для гідропідсилювача

Відносно системи підсилення рульового керування краще застосовувати підхід, який використовується у інших механізмах, що мають у складі технічну рідину. Тобто заливати те масло, що було у новому автомобілі та яке рекомендує автовиробник. Інформацію щодо моделі мастила можна знайти у книжці з експлуатації певного транспортного засобу. Але може виявитися, що вказаної рідини вже немає у продажу, і тоді прийдеться шукати їй заміну. Це можливо, але потрібно дотримуватися декількох рекомендацій, щоб не довелося ремонтувати вузол раніше визначеного терміну.

Рідина в гідропідсилювач керма вибирається за якістю та кольором, який наразі має або повинна мати олива у бачку. Поповнення або заміна відбувається за правилом колір на колір: червоний на червоний, жовтий на жовтий, зелений на зелений. При цьому важливо не змішувати мастило на синтетичній основі з мінеральним і навпаки. Перевіряйте існуючу рідину у бачку гідропідсилювача кожні 15 000 км, і, при появі забруднень, звертайтесь за новою до будь-якого робітника інтернет-магазину Ecoline. У нас оригінальна продукція, мережа філій у 17 містах України та можливість доставки відомими українськими перевізниками.

Вгору